Măsuri anti COVID-19
Protocol Programare (PPC/T)
- Programarea se face numai telefonic, pe telefonul medicului curant sau al clinicii.
- Triajul epidemiologic, conform Ordinului MS 828/2020 și recomandărilor Colegiului Medicilor Stomatologi din România, se face la telefon împreună cu identificarea problemei pentru care pacientul solicită consultația. În timpul convorbirii telefonice, personalul din recepție vă va adresa un set de întrebări referitoare la starea de sănătate și posibile simptome.
- Vă rugăm să cooperați cu personalul nostru și să le aduceți la cunoștință, cu sinceritate, toate informațiile care vă sunt solicitate.
- Conform procedurilor interne și standardului ISO 9001 după care funcționăm, consultația include și OPT (radiografia panoramică).
- Pacientul trebuie să vină fără aparținători, cu excepția copiilor, persoanelor vârsnice sau a celor care au nevoie de asistență pentru a se deplasa, cu maxim 10 minute înainte de ora programată pentru completara fișei medicale și chestionarului de sănătate.
- Pentru siguranța tuturor, anumite intervenții vor fi condiționate de un anumit interval orar, după cum urmează: pacienții în vârstă de peste 65 de ani și pacienții cu diverse afecțiuni medicale vor fi programați numai în prima parte a zilei.
- Pentru a evita deplasările inutile la stomatolog se vor efectua mai multe manopere odată, pe principiul one session dentistry.
- Consultația se consideră confirmată doar dupa achitarea online a sumei/avansului de 150 de lei care acoperă contravaloarea consultației și o parte din manoperă. Aceasta trebuie achitată cel târziu cu doua zile înainte de data programării. În caz contrar, programarea se consideră anulată. Poți să plătești aici, iar în formularul de check-out trebuie trecut numele pacientului. Contravaloarea sumei achitate online se scade ulterior din valoarea tratamentelor. În caz de neprezentare avansul se pierde.
- Fiecărui pacient îi este alocat un interval de timp de minim 60 de minute.
Vizita în clinică
La momentul sosirii în clinică personalul de la recepție vă dau indicațiile necesare pentru echipare și acces în clinică:
- La sosirea în clinică, vă rugăm să plasați ambele picioare în soluția cu clor disponibilă la intrare.
- Folosiți dispozitivul de la intrare pentru a vă acoperi încălțămintea.
- Personalul clinicii vă va măsura temperatura și o va consemna într-un tabel, iar dvs îl veți semna. Veți completa chestionarul epidemiologic COVID-19. Chestionarul se poate descarcă de aici, iar pentru a scurta timpul necesar îndeplinirii tuturor formalitățiilor puteți să veniți cu el completat și semnat de acasă. Dacă temperatura depășește 37,2 grade, nu veți putea intra în cabinet.
- Vă rugăm să vă dezbrăcați de hainele ce nu sunt necesare și să le introduceți în folie de protecție pe umeraș, la fel și obiectele personale (portmoneu, chei, umbrelă, etc.)
- Înainte de a fi îndrumați către medicul la care aveți programare, vă rugăm să vă spălați și dezinfectați pe mâini.
- Apoi veți pune capelina și mănușile.
- Ulterior veți pune masca de protecție pe față; în cazul în care ați utilizat masca în exteriorul clinicii, aceasta va fi înlocuită cu una nouă.
- Vă veți îmbrăca halatul de protecție și veți lua umerașul cu haine/obiectele personale și se vor depozita în locurile amenajate.
- După finalizarea tratamentului, o sa fiți condus către recepție, unde o să achitați manoperele efectuate, pe cât posibil, folosind cardul. În cazul în care alegeți să achitați cash, persoana care va încasa plata își va schimba mănușile la sfârșitul operațiunii. Indiferent de modul în care achitați, din suma totală se scade avansul achitat online.
- La plecare, se preiau lucruile personale se duc la ieșire,se scot din pungi, se îndepartează halatul, capelina, botoșii și mănușile.
- La ieșirea din clinică vă veți dezinfecta mâinile și vă veți pune o nouă mască (cea personală).